BMW tõi 2004. aastal kaheistmelise sportliku Z4 senise Z3 asemel turule, soovist võistelda teiste turulolevate luksuskabriolettidega. 2009. aastal saabunud mudeliuuendus andis autole moodsama esiosa ja pehme katuse asemele kokkuvolditava kõvakatuse.

See tähendab, et praegune Z4 mudelipõlvkond – mida, tõsi, on vahepeal pisut ilulõigatud – on koguni seitse aastat vana. Tänapäevaste standardite järgi on see ühe generatsiooni püsimiseks juba päris palju.

Tootmise lõpetamine järgib BMW Z4 E89 algset ajaplaani ja jätab BMW mudelivalikusse vähemalt mõneks kuuks lünga. Viimastel aastatel toodeti Z4 pigem vähe, mis tulenes ilmselt roadsterite turu üldisest seisust.

Tootmistsükli vältel toimus ilmselt kõige suurem muutus kapoti all, kui BMW Z4 sDrive23i ja sDrive30i vabalthingavad reaskuuesed mootorid asendati tollal uhiuue turbolaadimisega neljasilindrilise N20-ga.

Uus mootor pandi näiteks sDrive 20i ja sDrive28i-le, ning hiljem ka Z4 sDrive18i-le. Ainukesed Z4 mudelid, millele kuuesilindriline mootor alles jäi, olid 300-hobujõulised versioonid sDrive35i ja sDrive35is.
Loe edasi siit