Hiljem tuli teisigi mootoreid, sest esimesed mootorid olid seitsmekümnendate naftakriisi kiuste väga janused, 4,5-liitrine rüüpab teatmeteose Mercedes-Benz Personenwagen andmeil 18,5 liitrit saja kilomeetri kohta. Seda silmas pidades on autol 90-liitrine kütusepaak. Sama auto kiirendus 0-100 km/h on 9,5 sekundit.
Viimased kupeemudelid C107 said ka 5,0 mootorid, lisaks alumiiniumist kapoti ja pagasiruumi luugid. Alates 1985. aastast varustati USA turule loodud kabriolettmudel ka koguni 5,6 liitrise tippmootoriga. Atlandi taga sõitvad SL ja SLC autod on veidi teistsugused: USA valitsuse transpordiameti juurde kuuluva liiklusohutusest tulenevaid nõudeid autodele seadva NHTSA soovil on sõidukite kaitserauad märksa pikemad kui Euroopas, samuti on kandiliste esitulede asemel kasutusel topelt ümmargused. Pikendatud "stanged" ei ole eurooplase silmale just liiga suur kaunistus.
1979. aastal võitis Hannu Mikkola autoga SLC 450 5,0 Elevandiluuranniku ralli, mis oli osa maailma meistrivõistlustest. On olnud kuulda ka seda, et SLC-d taheti kasutada Saksa DTM-võistlusel. Esimese DTMi võitis 1984. aastal sakslane Volker Strycek konkureeriva BMW 635 CSi-ga.
Pealinna lähistel tegutseb üks Saksa kvaliteetautodest lugu pidava mees, kelle garaazis seisab kuldpruun 1979. aasta Mercedes-Benz 450 SLC. "Vanem Mercedes-Benz on täiuslikult kujustatud ilus auto, mille juures ei hõõruta vaatajale nina alla midagi liigset. Pigem on tegu peene maitsega," arvab omanik ise.
Auto Eestisse saamise lugu erineb mõnevõrra teistest omataolistest. Nimelt toimetas kaheksakümnendate lõpul siinmail üks Rootsi päritolu autokaupmees, kel oli uljas äriplaan pakkuda Baltikumis leiduvate uunikumide vastu vahetuskaubaks uuemaid ja korralikumaid sõidukeid. Üks SLC mudel nende hulgas. Tol ajal olid need kindlasti ainsad siinmail.
Täpselt ei mäleta enam keegi, mitu autot rootslane sel moel vahetas ja kuidas tema äri läks, kuid Saksast pärit 70 tuhat sõitnud ja tollal kümmekond aastat vana kupeemersu sattus tänase omaniku sõnul alguses Eestisse, siis Moskvasse ja sealt Riiga. Auto oli lõunanaabrite juurde ainulaadse Erdmann&Rossi kujustatud kolmekümnendate aastate BMW vastu panti antud.