Ettevõte küsis autode parandamisel hinnapakkumisi ametlikest esindustest, kelle puhul on pea alati esimeseks valikuks osa lihtsalt välja vahetada, võrdluseks aga küsiti ka teiste autoteeninduste käest, kui palju võiks maksma minna samade osade remont. Mõnel juhul kasutati ka taastatud osi. Hinnavahed on tohutud.

Kuigi uute autode puhul on esinduses hoolduse ning remonditööde tegemine kohustuslik, soovitab kindlustusettevõte kohe pärast garantiiperioodi lõppemist vaadata ka teiste esinduste poole, kus hinnad tihti kordades madalamad võivad olla. See aga ei tähenda, et iga nurgapealne töökoda oleks hea valik. "Kui kodutöö korralikult ära teha, siis võib auto parandamine olla oluliselt taskukohasem, kvaliteeti ohverdamata," rõhutasid ettevõtte esindajad töökoja pädevuse eelneva kontrollimise olulisust.

Kui palju siis raha võimalik säästa on? Ühendkuningriigis läbi viidud katsetest lähtus näiteks, et 2009. aasta 3. seeria BMW mootori aju vahetamise sai ära teha lausa 875 naela (950 eurot) odavamalt kui esinduses välja pakuti. Tegemist ei olnud küll uue ajuga, kuid vana aju sai korda ning auto taas sõidukorda.

2009. aasta Mercedes CLS-il remonditi aga näidikutepaneeli, mille eest esindus küsis 1369 naela, kindlustusettevõte leidis aga võimaluse töö ära teha vaid 300 naela eest. Sel korral oli sääst veelgi suurem - 1069 naela ehk umbes 1200 eurot.

Kuigi need on väga märkimisväärsed säästetud summad, ei ole need kõige suurema hinnaerinevusega näited, mis ettevõte välja tõi. Rekordiline oli 2015. aasta Nissan X-Trail, millel oli probleeme meelelahutussüsteemiga. Kui esindus lubas selle 3349 naela eest välja vahetada, siis kindlustusettevõtte välja otsitud spetsialistid tegid selle korda vaid 457 naela eest ehk üle 6 korra odavamalt. Klient säästis seeläbi 3200 eurot.

Kogu loo moraal on see, et selle asemel, et alati lihtsama vastupanu teed minna ning esindusse pöörduda, tasub alati abi otsida foorumitest ning ka teistest remonditöökodadest. Nii võib kokku hoida tuhandeid eurosid.