Ta jätkas.:" Kõrvalistmel istunud õe arvates olime samuti 100 alas, kuigi kuna ta roolis ei olnud, siis ilmselgelt nii väga täpselt liiklust ei jälginud. Seetõttu palusin ka sõbral, kes paar päeva hiljem sama teed sõitis, liiklusmärke selles piirkonnas jälgida ning tulemus oli sama - selle kaamera piirkonnas oli tõesti kiirusepiirang 100 km/h.

Sama kinnitas ka Maanteeameti kiiruskaamerate kaart, kus on iga kaamera kiiruspiirangud kirjas.

Kõigile nendele asjaoludele tuginedes sai Politsei- ja Piirivalveametile tehtud kaebus trahviteate, mis e-postiga saabus sündmusele järgnenud päeval, kohta.

Paar päeva hiljem tuli vastus, et õigusvastatus on tõepoolest tuvastatud ning trahv tühistatakse.

Dodge, mida kaamera rekkaks pidas

Isiklikust aspektist muidugi meel hea, et õiglus suhteliselt kergesti ja kiiresti võidutses ning minul raha alles jäi, kuid kummitama jäi mõte - kui palju võis veel olla neid, kes sarnastel alustel trahve said (kes teab juba kui pikka aega) ning need trahvid ka hambaid krigistades ära maksid...?"

See on tõesti põnev küsimus. Kas siis kaamerad ei suuda suurel USA maasturil ja mitmeid meetreid kõrgel veokil teinekord vahet teha? Ning kui see nii on, siis kui suurte või kõrgete maasturite juhid peavad sellise paratamatusega arvestama?

Loole lisatud kiiruskaamera tehtud pildil on selgelt näha, et kaamera on seda masinat pidanud lorryks ehk veokiks, millele kehtib ju tõepoolest alati kiirusepiirang 90 km/h, mitte 100 km/h, mis suvisel ajal vaid sõiduautodele ja mootorratastele mõeldud.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!