Kia võib ajaloo prügikasti kaduda?
Kia oli veel kümme aastat tagasi selgelt odavautode tootja ning erines Hyundaist, mis oli selleks ajaks juba madalaimast klassist uhkemate ritta tõusnud, selgelt. Tõsi ta on, et tänaseks on nende kahe margi tooted juba disainilt ja kvaliteedilt samale pulgale tõusmas, kuigi identiteedid on autodel siiski selgelt erinevad.
USAs müüb enim Hyundai Sonata ning sellest luksuslikumgi mudel nimega Genesis suudab juba edukalt BMW ning Mercedes-Benziga konkureerida. Selles mõttes on kõik jällegi loogiline, sest Kia nii kõrgele ei upitu ning saab rahulikult soodsamas, ent mitte odavautode klassis tegutseda. Või ikka ei upitu?
Isegi Hyundai ise on hakanud muretsema, et Kia ja Hyundai tooted on liialt sarnases hinnakategoorias ning Kia muutub tänu usinale Audi taustaga disainerile ehk liigagi heaks ning hakkab Hyundaile turul soovimatut konkurentsi pakkuma, kirjutas Korea Times.
Hyundai asepealik Chung Eui-Sun möönis, et Kia on saanud nii heasse sõiduvette just tänu Hyundailt laenatud platvormidele ja lahendustele. Ning et tulevikus kavatsetakse sellist humanitaarabi koomale tõmmata. 24/7 Wall Streeti ennustus, et ohtlik Kia juba järgmisel aastal aia taha saadetakse, on küllap utreeritud. Või siiski mitte?
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!