• Kujundus väärib kiitust,
• vedrustus mitte eriti
• Hind keskmine, varustus hea

What Car? sai katsetada 166-hobujõulise ottomootori ja automaatkäigukastiga tippversiooni

Uue mahtuniversaali välimus räägib Kia tänapäevast disainikeelt. Eesti keelde ümber panduna tähendab see, et Carens on silmale mõnus vaadata. Kia ühtne, õige veidi kunagist Ford Escorti meenutav radiaatorivõre on oma ülemise kurvi edasi andnud tuuleklaasi ülaservale. Lühikesed ülendid -- eriti tagumine -- annavad autole hoogsa välimuse ning tahapoole tõusev aknajoon ainult rõhutab seda.

Kuid eks ole siseruum mahtuniversaali kõige tähtsam osa. Nagu ikka, on esiistmetel rohkesti ruumi ning kõrge isteasend tagab nii mugava äraolemise kui hea väljavaate. Võib-olla suure ja kaunis kandilise armatuurlaua tõttu tundub Carens juhile algul laiem kui ta tegelikult on (1805 mm), kuid see illusioon kaob paaritunnise sõidu käigus.

Armatuurlaud on selgelt kujundatud ja korralikult valmistatud. Suur jagu telefoni, infolustisüsteemi ja tempomaadi juhtnuppe paikneb roolil, keskkonsoolile peate küünitama peamiselt kahetsoonilise automaatse kliimaseadme juhtimiseks, kuid seda läheb harva tarvis.
Loe edasi WhatCar?-ist