Ajakirjas nimega The Journal of Consumer Research avaldatud loos joonistati välja, et ameeriklased, kes on kõige pimedamad patrioodid ja peavad USAd küsimusi küsimata planeedi parimaks ja ausaimaks paigaks, näevad Hummer H2's kõige õigemat ja ausamat sõidukit. Selle roolis tunnevad nad end kõige rohkem ameeriklasena, osana maailma rahu eest vastutavast ja võitlevast supervõimust, vahendab Wired.

Uurijate intervjueeritud Hummeri-omanikud ei salanud ükski, et nende auto on nende maailmavaate neljarattaline monument. Just nagu keskkonna-sõbrad liiguvad Toyota Priustes. Teise grupina küsitleti Hummerite vihkajaid, kelle maailmapilt ning iseäranis too tume viha just selle konkreetse sõiduvahendi vastu seisid enesele vastu rinda prõmmivate H2-omanikega samaväärselt õrnadel savijalgadel.

Teadlased kirjeldasid, kuidas ameeriklasi jälitab juba ajalooliselt taoline pidev sund teha väga konkreetseid patriootlikke valikuid. Nii et Hummeri rooli USA eest „seisma" või kogu oma viha H2 peale välja valama suundutakse lõpuks siiski vaid puhtast ebakindlusest. Ja pole ime, et USAs on juba nii mõnigi pooltühjaks jäänud Hummerite pood täitnud pinna sujuvalt
.