Automobiilide ajastu on vist lõpukorral, sest Klein esitles juba oma Aeromobiili versiooni 2.5, lendava auto prototüüpi, mida ta arendanud juba 20 aastat.

Kas tõesti aeromobiili lennuomadused on sama head, kui tema välimus, küsib gizmag. Tegemist on propellerijõul liikuva lennumasinaga, mida saab kasutada ka autona maanteel, ning kokpitis ongi kaks rooli - üke lendamise, teine maanteel sõidu tarbeks. Jõudu autole annab sajahobujõuline Rotax 912 vesijahutusega mootor juhi selja taga, voolujoonelisusega on põhjalikult arvestatud, nii nagu ka sellega, et see sõiduvahend peaks olema võimalikult kerge.

Aeromobil Version 2.5 kaalub 450 kg, lisaks siis kütuse ja reisijate kaal, sellega sõitma mahub maksimaalselt kaks inimest. Maanteel sõites on tiivad koos nagu rohutirtsul, lendamiseks sirutuvad aga välja - tiivaulatuseks 8,2 meetrit. Suurem rool on mõeldud sõiduks maa peal, sellest eemalduv väiksem rool aga lendamiseks õhus. Tippkiiruseks õhus on 200 km/h, ja lennukauguseks umbes 700 km.

Kleinil on paberil juba ka visandid mudeliks 3.0, aga tootmisest ja turustamisest on vara rääkida.

Klein pole küll ainus samasuguste ideede arendaja ja ookeani tagant annab talle tugevat konkurentsi Terrafugia nimeline firma. Hollandis arendatakse veel omamoodi lennu-sõiduvahendit PAL-V.

Klein on nii mehhaanikainseneri kui kunstiharidusega, kelle unistuseks oli saada hoopis skulptoriks. Bratislava peenete kunstide akadeemias on ta õpetanud transpordidisaini ja teinud ka koostööd Audi, BMW ja Volkswageniga. Ta on ka saanud disainipreemia kolmerattalise mopeedi eest millega iga päev tööle sõidab. Lendamine on tema perekonnas olnud harrastuseks juba kolm põlvkonda.