Motikal pole traditsioonilisi näidikuid, kuna kiirust ja kütusetaset näitavad kaks 2,4-tollist kõrgresolutsiooniga ekraani tahavaatepeeglite sees, neo-retro välimusega sõiduki juhtimine on juba eksootiline elamus, mis lahutab juhtimise, pidurdamise ja vedrustuse, et parandada stabiilsust. Motika kerel on ka kaks jalaasendit, võimaldades nõjatuda ette või taha.

Johammeri ratas võib olla stiilne, tehniliselt arenenud ja energiasäästlik, aga kiire ta küll ei ole. Kompaktne 11 kW elektrimootor tagaratta kohal oma 14 hobujõuga lihtsalt ei võimalda kiirust üle saja kilomeetri tunnis, vahendab BBC.

Aku laadimine 240 voldi stepslist 80 protsendini võtab 3,5 tundi, 400 voldiga koguni 80 minutit, firma enda valmistatud liitium-ioon akud peaks tagama vähemalt 85-protsendilise mahu ka neli aastat hiljem.

Ja muidugi, pole see ratas odav. J1.150, mille sõiduulatuseks on 150 km, maksab 23 000 eurot, J1.200 aga 25 000 eurot. Nendele, kes tahavad ratast aga vaid katsuda, pakutakse 290 euro eest ka proovisõite Austrias Bad Leonfeldenis.