Jeep Grand Cherokee: kaheksa on parem kui viis

 (17)
Jeep Grand Cherokee: kaheksa on parem kui viis
(foto: whatcar.ee)

2010. aastal tootmisse jõudnud IV põlvkonna Grand Cherokee sai oma nime neljakümnendaks sünnipäevaks üksjagu värskendust, nii välimuses kui sisemuses. Põhjalikult kirjutasin autost esimese proovisõidu järel, seekord räägime muudatustest.

Pildigalerii WhatCar?-is

• Välimuses vaid kosmeetilised muudatused
• Uus käigukast sobib diisliga hästi
• Tohutult varustust

Välimus

"Vana" ja "uue" Grandi vahel ei ole kuigi kerge vahet teha, uuendati vaid kõiksugu detaile. Muuhulgas uhkeldab (ksenoon-) esilaternas margi kuulsusrikast ajalugu meeldetuletav kiri "Since 1941". Vasakus, sest parempoolsesse laternasse on sellele kohale joonistatud ürgdžiibi siluett.

Väliste uuenduste hulka võib kanda ka tagaluugi. Selle aken ei ole enam eraldi avatav, millest on pisut kahju. Jeep ütleb, et esiteks olla nüüd väljavaade tahapoole palju parem, kuid manööverdamiseks on see ikkagi ebapiisav. Pealegi kuulub tagurduskaamera kõigi Grandide põhivarustusse. Teiseks olla avatav aken liigset tuulemüra tekitanud. Võimalik. Kuid igal juhul aitab elektrimootor teie Cherokee tagaluuki avada-sulgeda.

Välja arvatud odavaim versioon, 18-tolliseid rattaid kasutav Limited, veereb Grand Cherokee 20-tollistel. Õnneks ei näegi need suure auto all väga koledad välja.

Seotud lood:

Sisemus

Tähtsaima uuendusena tuleb mainida klassikalise analoogspidomeetri asendamist moodsa graafilise ekraaniga. See võte on viimase paari aasta jooksul õige nobedasti levinud, ja tuleb öelda, et ekraanile joonistatud "seieriga spido" näeb igati tõepärane välja. Soovi korral saate selle asemele manada numbrilise kiirusenäidu, kuid ka igasugu muud teavet -- käigukasti õli temperatuurini välja. USA päritolu auto puhul on pealegi kasulik, et spidomeetri skaala saab kilomeetritelt miilidele ümber gradueerida paari nupuvajutusega.

Loe pikemalt WhatCar?-ist