Tegemist on jalgrattaturul pakutavatest kõige laiemate rehvidega mõõdus 20 x 8 tolli. Liivas ja lumel ning ehk teatud piirini isegi mudas pole taoliste sõõrikutega tüürimisel mingit probleemi – ratas püsib püsti, õigel kursil ega vaju maasse. Ning näeb välja nagu meeleolukas kaherattaline kuukulgur.

Elektrimootor asub sel otse väntade taga võimalikult maapinna lähedal, et sest lisaks jõulisele minekuboonusele ka muus osas abi oleks – näiteks järskude manöövrite ning hüpete tegemisel ratturi keha vastukaaluna. 14-käiguline vahetaja sisaldab ka selliseid ülekandeid, mis võimaldavad elektrimootori abiga vägagi järskudest nõlvadest vägagi raskeid laadungeid üles tarida – kuni 135 kg. Ning sellest tõigast ei pea rõõmustama üksnes paksud, vaid ka isikud, kel asja viia raskesti ligipääsetavatesse paikadesse abitehnikat või moona, mida võib pakiraamile kuhjata kuni 45 kg.

Hanebrinki lai kahvel

Ratta liitiumioonaku laadimiseks kulub kolm tundi ning see peab vastu tunni. Pikemateks retkedeks saab pakiraamile kinnitada ka lisaakud, mis tagavad sõiduajaks viis tundi ning enam kui 160 km. Hanebrink küsib brutaalse, ent vajaliku riistapuu eest vaid 5.500.- dollarit, mis teeb umbes 62.000.- krooni. Korralik mägiratas maksab juba ise vähemalt 15-20.000.- krooni, nii et taolise erilise – ning elektrilise ja suurimate ratastega turul – eest pole see summa sugugi alusetu hiigelhind.

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!