Viieukselisele kupeele mõeldes turgatab esimesena meelde Eestis juba 10. oktoobril ametlikult esitletav Audi A5 Sportback. On ju see nagu sedaankupee, ent pakiluuk avaneb universaali praktilisusele omaselt koos tagaaknaga. Ning mis asi on BMW 5. seeria GT? See on vist universaalkerega limusiin.

Jaguar ei malda sellist olukorda pikalt pealt vaadata ning ongi oma 2003. a. ideeauto RD6 baasil arendamas eelmainitutega võistlustulle astuvat mudelit koodnimega RD7, vahendab Inside Line. Kunagine RD6 kandis selgelt jaguarilikku koonu, skulpturaalne tagaosa meenutas aga Volvo C30 kallaku ja klaasuksega ahtrit.

RD7 ehitatakse tõenäoliselt XF'i vähendatud platvormile ning eks see saab ka sama tehnika ja jõuallikad. Tänaseks on Jaguar tõepoolest teinud läbi suure muutuse ning iseäranis uus XJ räägib puhtalt esindusautoks pürgimisest. Oli ju Jaguaril aga Ford Mondeo baasil ehitatud täisuniversaalkerega mudelgi päris pikka aega tootmises, nii et firma on oma autodel viienda ukse jaoks kohta otsinud ennegi.