Auto pikkuseks öeldakse 4 325, laiuseks 1 995, kõrguseks 1 225 ning telgede vaheks 2 550 millimeetrit. Kupee ehitatakse terasest raamile ning mootoriks valiti 3,5liitrine bokser, mis on saadaval kahes seades: vabalt hingavana ning kahe turboajamiga. Esimesel juhul on võimsuseks 403, teisel juba 603 hobujõudu. Võimsam versioon kiirendab sajani 3,7 sekundiga, kirjutab AutoNet.

Kere osas on klientidel võimalik valida kas komposiitmaterjalidest või käsitsi alumiiniumplekist tehtava vahel. Esimesel juhul ei peaks auto mass ületama 1 200 kilogrammi.

Auto tootmine algab järgmise aasta keskel, igal aastal plaanitakse koostada vaid 5 eksemplari. Keskmootoriga sõidukit hakatakse tootma Pisa lähedal.

F&M tegeles pikki aastaid vanade sõidukite restaureerimise ja taastamisega. 2009. aastal tegeleti vaid omadel jõududel, kuid 2010. tuli avada uus osakond, milleks ostetigi Mazzanti Automobili. Esimene tegeleb edasi oma töödega, kuid teise eesmärgiks sai luksuslike sportautode kallal töötamine.

Mugello ilmumiseni olid ettevõtte varasemateks analoogseteks mudeliteks Antas V8 ja Vulca V12. Esimesest võib lugeda allviidatud loost, sest uudis on juba Autonetist 2006. aastal läbi käinud. Vulca V12 on alumiiniumist kerega 2+2 istmeskeemiga kupee, mida pakutakse 3 jõuallikaga mootorivalikus.