Ideeauto kannab ka uut tootmisküpset mootorit. 173 hj 1.6-liitrine jõuallikas paiskab paha gaasi atmosfääri vaid 149 g/km ja seda võib oodata ka teistele mudelitele nagu i30.

Tänane Tucson arendab samuti 173 hj, ent see tuleb 2,7 V6 mootorist ja praegune 2-liitrine pakub vaid 140 hj. Vahe ja hüpe on märgatav ning tervitatav.

Seeriatoote nimeks ei saa ka enam Tucson, Tucson II ega Tucson Plus vms, vaid iX35. Tootmisküpse mudeli põhijooned lubatakse jätta ideeautoga samaks. Küll aga muutuvad tuled, bamperid ja materjalid.

iX35 disainiti Euroopas ja eurooplastele ning seda hakataks koosama KIA tehases Slovakkias. Väljanägemine meenutab üldolemuselt seda entusiasmi, mida peegeldub näiteks Ford Kuga kujust ja ilmest.

Hyundai on kvaliteetse sisuga laienemise plaanid päris tõsiselt käsile võtnud, üritades pakkuda turul traditsioonilisi mudelitüüpe, ent konkurentsivõimelisema hinnaga. Uus Equus astub S-klassi jt kandadele, iX35 sukeldub enesekindlalt linnamaasturite segmenti ning selle suurem vend iX55, möllab juba ka Euroopas luksusmaasturite riiuleis.