Hyundai loobus nimest ja säilitab Santa Fe
Ehkki lõunakorealaste Hyundai uue maasturi puhul on räägitud kõikjal kui Euroopas kasutusele võetud ix-mudeliseeria jätkust ja nimest ix45, siis sedapuhku otsustas teha Hyundai erandi ning jätkata ka Euroopa turul nimega Santa Fe, kirjutab autoportaal WHATCAR? Lisatud galerii!
Hyundai põhjendab otsust Santa Fe tugeva kaubamärgi ja hea läbimüügiga väljaspool Koread. Santa Fe kogumüük on alates 2000. aastast kuni tänaseni olnud 2 560 000 ühikut, neist Koreas vaid 680 000, mujal maailmas aga tervelt 1 950 000 autot.
Tuginedes Hyundai uuele disainifilosoofiale ja nn voolavale disainile, nimetab Hyundai oma uut Santa Fe`d disainimõistega "Storm Edge", mis rõhutab tema tugevat ja dünaamilist kujustust.
Hyundai rõhutab, et uue, kolmanda põlvkonna Santa Fe peamised iseloomujooned on „täiuslikkus“, "nutikus" ja "praktilisus," mis on kõige olulisemad märksõnad, mida kliendid sellise klassi autolt ootavad.
Uus Santa Fe peaks Eestisse jõudma sel sügisel.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!