Kõigepealt hea uudis kõigile Tesla-fännidele: Hyundai ei nimeta Teslat oma konkurendiks, vähemalt mitte kohe järjekorra alguses. Sihikule on võetud “hübriidide ema” Toyota Prius ja Chevrolet Spark. Ehkki Ioniq tuleb ka täiselektrilisena, on esimeses järjekorras plaan tootmisliinilt maha veeretama hakata siiski hübriidsõidukeid.

Hyundai Ioniqu peamised sihtturud on Ameerikas ja Aasias, Euroopale esitletakse autot eeloleval kevadel Genfis. Ka Eesti maaletooja on optimistlik ja loodab Ioniqut veel sel aastal siinsel turul presenteerida. Kas Ioniq Eestisse ka jõuab, sõltub siiski suurte turgude käitumisest – kui autot õhinal ostma hakatakse, pruugib tehas väikeste turgude osas teha korrektuure.

Ioniqut luues on Korea hiigelkontsern päris palju mängu pannud, sest maailm näib praegu janunevat üha uute ökorakettide järele. Natuke tõmbab Hyundai oma tootmisplaanidelt ka katet, et konkurendid tunneksid, turmtuli tõmmatakse kohe peale: Ioniqu tugevuseks on lai valik eri jõuallikaid – hübriidile lisaks lubatakse pistikhübriidi ja täiselektrilist sõidukit.