“Hyundai on Euroopa turul linnamaasturite segmendis nii mudelivaliku kui müügi mõttes juba tugevalt kanda kinnitanud,” ütles Andreas-Christoph Hofmann, Hyundai turundus- ja tooteosakonna asepresident.

“Uue B-segmendi mudeli valikusse lisamisega näeme võimalust katta Euroopa klientide vajadusi veelgi paremini ja muuta oma valikut niigi konkurentsirohkes segmendis veelgi mitmekülgsemaks,” lisas Hofmann.

Bayon liitub teiste Euroopas pakutavate Hyundai linnamaasturitega Kona, Tucson, Nexo ja Santa Fe.

Kuna Bayon saab olema suuresti Euroopa turule mõeldud toode, otsustati nimi valida Euroopa linna järgi – selleks sai edela-Prantsusmaa linn Bayonne, mis on tihe reisisihtkoht neile, kellele meeldib matkata ja seilata. Hyundai sõnul sobib see suurepäraselt uue mudeli sihtgrupiga.

Sarnast nime valimise traditsiooni on Hyundai rakendanud viimased 20 aastat: Tucson sai oma nime linna järgi Arizona osariigis USA-s, Santa Fe linna järgi New Mexico osariigis USA-s, Kona Hawaii saare järgi ning Nexo Taanis Bornholmi saarel asuva linna järgi.

Lähiajal saame Hyundai Bayoni kohta rohkem teada, seni aga on meil vaid üks pilt õrritamiseks.