Hummeri müük on seal eelmise aasta sama kuuga võrreldes langenud peaaegu saatanlikud 66%, teatab Autoblog. Minisid läks mulluse sama perioodiga võrreldes aga kaubaks 50,6% rohkem! Mini totaalne protsent tuleneb samas ka sellest, et 2007. a. oktoobris olid Mini tootmismahud tänasest päevast palju väiksemad.

Veel eelmise aasta septembris osteti USAs Hummereid rohkem kui Minisid. Nii et kukkumine troonilt on võrreldav vabalangusega. Tõsiasi, et kütuse hinnatõus on nüüd juba lähiminevikku jäänud, pole Hummeri-suguste sauruste vastu huvi kasvatanud.

Üldises pildis paistis Mini kõrval silma vaid Audi, mille müügitulemused olid samuti positiivsed. Kõik ülejäänud tootjad võtsid vastu päris tugeva languse. Eriti kõva hoobi sai suurtest tegijatest muidugi neist suurim — General Motors — näidates 45% lagust. Mullu oktoobris müüs GM 11923 sõidukit päevas, tänavu samal ajal aga üksnes 6318.

Hummer sai küll kõige kõvema kukkuja krooni, ent tema õukonnakaaslased ei jäänud sugugi kaugele maha: Cadillac langes 55.1%, Buick 46.3%, Chevy 40.3%, GMC 52.5%, Pontiac 48.2% ja Saturn 54.6%. Keset oktoobrit karmistas GMi finantsharu oluliselt liisingu saamise tingimusi ning sinna nende näitajate koer maetud ongi. Vähetähtis ei tohiks samas olla ka see, et GMi autode enda tase ongi väga madal, ent sellest on ameeriklastele endile senini raske aru saada.