• Väikeauto, millesse võiks usaldada oma (vana)vanemad
  • Hinnad alates 13 990 eurost
  • Kellel veab, võib auto kohe kätte saada

2005. aastaks oli Jazz jõudnud maakerale ringi peale teha ning kinnitanud kanda nii Euroopas, Austraalias, Ameerikas, Hiinas ja mujal. Mootorivalikus oli paar väikest bensiinitarbijat ja käigukastide seas leidus nii 5-käiguline automaat ja manuaal kui CVT-käigukast, mille saadavus, tõsi, sõltus konkreetsest turust.

2007. aastal viidi läbi mudeliuuendus, mille raames panustati sõidumugavusse ja seda eeskätt ruumi poolelt – väikese auto teljevahet tehti pikemaks, et mahutavuse latti veelgi kõrgemale ajada. Väikeste mootorite ja 5-käiguliste käigukastide valdkonnas ei nähtud seekord suurteks muutusteks põhjust, kuigi 2010. aastal lisandus ka hübriidversioon.

Ka järgmine Honda Jazz on vaatamata uuenduskuurile, veelgi kasvanud siseruumile ja teljevahele ning moodsamatele disaini- ja koostejoontele endiselt see väikeauto, millesse jaapanlased omal ajal armusid. Väikeste mootoritega koos töötavad käigukastid aga on astunud sammu tulevikku – valikus on 6-käiguline manuaal või CVT-automaatkast, pluss hübriidversiooni 7-käiguline DCT-poolautomaat.

accelerista.com

MINU LUGU Kuna olin just maandunud absoluutselt imelise Type R-iga, oli oht, et Jazzi ees seisab mulle meeldimise näol võimatult raske ülesanne. Etteruttavalt võib öelda, et päris võimatu see ei olnud, kuid raske küll. Samuti võib kohe ära öelda, et Jazz ei ole tegelikult vanainimeste auto, ent selles on teatav selgus, konkreetsus ja lihtsus, mis mitte ei alanda, vaid vastupidi, kergitab seda kvalifitseeruma ka eakamale juhile sobivaks autoks.
Loe edasi siit