Saksa väljaanne Auto, Motor und Sport kirjutab viitega Jaapani ettevõtte juhile Takanobu Itole, et mudelit hakatakse pakkuma nii traditsioonilise sisepõlemismootoriga komplekteeritult, kui elektrilise versioonina, kirjutab AutoNet.ee.

Tokyos näidatud prototüübi pikkuseks oli vaid 3 570, laiuseks 1 500 ning kõrguseks 1 100 millimeetrit. Telgede vaheks öeldi 2 525 millimeetrit. Tagaveolise auto kerepaneelid valmistati süsinikplastist, edasi viis seda kompaktne elektrimootor ning 10 kWh mahutavusega liitiumioonakud. 0 — 60 km/h kiirendus toimetati viie sekundiga, tippkiirus ulatus sel kuni 160 km/h.

Ühe akutäiega suudab ideeauto läbida kuni 160 kilomeetrit. Akude täitmiseks 100 voldisest võrgust kulub 6, 200voldisest aga 3 tundi.

Auto roolisüsteem koosnes kahest joystickist, kogu süsteem ise on mõistagi täielikult elektrooniline. Lisaks oli võimalik häälestada mitmeid sõlmi, alates mootori koormusest kuni vedrustuse jäikuseni välja.

Seeriamudel saab mõistagi olema pisut erinev.