•  Uus ja säästlik diiselmootor
  •  Hind senisest diislist 4000 eurot soodsam
  •  Tasuvus bensiinimootoriga võrreldes 75 000 km

Mõned hädad muidugi on olnud: tema 2,2-liitrine diiselmootor on jätkuvalt kallis, mistõttu suurem osa CR-V-dest ostetaksegi bensiinimootoriga. Ehkki maasturilaadsed tooted eeldavad üldjuhul ikka säästlikku diiselmootorit. Kui see on aga 7000 (!) eurot bensiinimootorist kallim, siis elu sees ei sõida seda hinnavahet tasa.

Alates oktoobrist saab see mure aga kohe kõvasti leevendust. Müügile saabub 1,6-liitrise diiselmootoriga CR-V, mille baashind on tervelt 4000 eurot senisest diislist soodsam. Ok, 3000 eurot võrreldes bensiinimootoriga jääb jätkuvalt vahele, kuid on ikka väga suur vahe, kas sõita tasa 7000 eurot või 3000. Lisaks on uus 1,6-liitrine senisest 2,2-liitrisest ökonoomsem ja mitte vähe: reaalses elus vähemalt 2 l/100 km kohta.

Siin juba on, mille üle autot ostma minnes mõelda.

116 kg mehemürakas autost kadunud

Honda uuest diislist Civicu kapoti all oleme juba kirjutanud (loe siit). Sinna sobis ta nagu rusikas silmaauku ja auto sõiduomadused paranesid tänu dieedile märgatavalt. Civicul langes kehakaal pisut üle poolesaja kilo, mis ilmselgelt mõjutas ka auto juhitavust. Ikka paremuse poole.