Taustaks näidati teaserit, millest konkreetse tootmismudeli kuju on veel üsnagi vaevuaimatav. Kuid uudis on kahtlemata kõva, sest tänavu oma 40. juubelit tähistav Honda Civic ei ole universaalkere omanud juba tosin aastat, ehk pärast kuuenda põlvkonna tootmise lõpetamist. Ning toonagi müüdi seda vaid valitud turgudel.

Tootmisküpset universaalkeregea Civicut me veel ilmselt kevadel Genfis ei näe, küll aga peaks seal väljas olema tema kontseptsiooniversioon. Autot hakatakse tootma samuti Inglismaal, samas tehases, kus toodetakse ka viieukselist versiooni.

Samas tehases Inglismaal toodetakse ka CR-V-d ja Pariisi autonäitusel esitletud uut 1,6-liitrist diiselmootorit. Viimane on pea samade näitajatega, mis praegune 2,2-liitrine, kuid on oluliselt kergem, mis eriti Civicule paigutatuna tagab märksa parema kaalujaotuse.

Tegemist on Honda uue Earth Dreams Technology-seeria esimese jõuallikaga, lähima kolme aasta jooksul läheb Honda sellele tehnoloogiale üle kogu oma mudelivalikus.

Samuti teatas Honda, et aastal 2015 toob ta turule uue vesinikauto, mis on senise FCX Clarity edasiarendus. Auto jõuab muuhulgas müügile ka Euroopas. Seni arendab ta aga jõuliselt edasi oma hübriidtehnoloogiaid ja seda koguni kolmes erinevas suunas: olemasoleva ühe mootoriga süsteem, kahe mootoriga hübriidtehnoloogia keskmise surusega autodele ning sportlik kolme mootoriga hübriidsüsteem, mille saab esimesena endale sportauto NSX.