Tallinna abilinnapea Andrei Novikov märkis, et Tallinna Transpordiamet on koos TalTechiga käivitanud isejuhtiva bussi projekti, mille raames pannakse kuueks kuuks üks buss sõitma ümber Kardioru pargi. "Kahtlemata on tegemist uudse ja innovaatilise lahendusega, mis võiks saada teerajajaks tänases moodsas tehnoloogiaajastus ja transpordisüsteemis. Tallinna kontekstis käsitleme isejuhtivat bussi kui võimalust väiksema liiklustihedusega piirkondade ühistranspordilahendusteks," sõnas Novikov.

Buss hakkab liikuma marsruudil A.Weizenbergi – Mäekalda – Lydia Koidula – J.Poska. Isejuhtiva bussi marsruudist lähtuvalt muudetakse sel lõigul ka liikluskorraldust. Trass muutub ühesuunaliseks suunaga kesklinna poole. Arutluse all olid Tallinnas ka teised marsruudid, näiteks Mustamäel PERH-i ligiduses ning Tallinna Sadama A ja D terminali vaheline liin, kuid hetkel nende kasuks ei otsustatud.

Sohjoa Baltic uurib, tutvustab ja pilotiseerib isejuhtivaid elektrilisi minibusse kui osa ühistranspordist, eelkõige nn esimese või viimase miili ühenduse võtmes. Sohjoa Baltic toob väikesed isejuhivad bussid näidismarsruutidele kuues läänemere piirkonna linnas. Busse testitakse või on testitud lisaks Tallinnale Helsingis, Kongsbergis, Vejles, Gdanskis ja Zemgales.

Selle aasta alguses välja kuulutatud hange viitab, et projekti maksumus on umbes 112 500 eurot.