Nimelt oli mees just valmistumas kahenädalaseks autoreisiks Prantsusmaale, kui kell 3:45 öösel helises ta kodu uksekell. Ukse taga olid kaks politseinikut, kes uurisid mehelt tema auto, BMW F30 320i kohta. Nimelt olevat autos peituv tark SOS-süsteem politseile teada andnud, et toimunud on vargus.

Unesegane mees läks koos politseinikutega autole pilku peale viskama. Kohe oli näha, et autol on puruks löödud kõrvalistuja küljeklaas. Mees ja politseinikud vaatasid üle, et autost mingisuguseid esemeid kaduma polnud läinud. Seejuures tuvastati, et auto käitus mõnevõrra imelikult, näiteks ei töötanud mingil põhjusel salongi sisetuled. Esialgu arvati, et tegemist on kõigest vandaalide tööga ning katkisest aknast tekkinud veaga - Rooding kleepis katkise akna ette prügikoti ning läks tagasi magama.

Hommik tekitas tõsiseid küsimusi

Järgmisel hommikul helistas mees kindlustusse ning klaasiparandusse. Klaasiparandusse sai ta aja kohe samaks hommikuks, kuid sinna sõites avastas mees, et auto süsteem teatas talle tõsisest veast - nimelt olevat katki kõrvalistuja turvavöösüsteem, samuti polnud auto enam ühenduses BMW hädaabikeskusega.

Klaas vahetati autol ära ning Rooding lootis, et peale seda kaob ka hoiatus. Peale klaasivahetust oli aga hoiatus jätkuvalt armatuurlaual ning mees otsustas igaks juhuks ka BMW esindusse helistada. Sealt kutsuti ta sama päeva pärastlõunaks autot näitama.

Kaval üllatus selgus esinduses

Esinduses uuris Rooding koos kahe esinduse töötajaga, mis vea võis tekitada. Töötajate sõnul ei tohiks auto ainult katkise akna tõttu niiviisi käituda. Pärast mõningat vaatlust leidis üks töötajatest, et kõrvalistuja ukse piilari kate on pisut lahti. Tõmmates selle lahti, avastas seltskond, et üks juhtmetest on läbi lõigatud ning just see oli ka armatuurlaual kajastuva hoiatuse põhjuseks.

See omakorda pani Roodingu kontrollima, kas auto alarmsüsteem töötab. Ta lukustas puldist uksed ning nägi, et immobilaiserituli ei põle. Selle peale soovitasid teeninduse töötajad tal autot sel öösel mitte kodus hoida. Nimelt on auto laes kaks andurit, mis aitavad tuvastada sissemurdmisi - üks neist registreerib autos liikumist, teine rõhumuutusi. Tõenäoliselt ei töötanud kumbki neist anduritest läbilõigatud juhtmete tõttu.

Üheskoos jõuti arusaamale, et ilmselt oli varaste plaan tekitada mulje, et tegemist oli tavalise sissemurdmisega, et mõne aja pärast tulla ja ära viia terve auto. Rooding andis vargusskeemist teada ka kohalikele ametivõimudele ning riiklikule BMW teeninduskeskusele, samuti kirjutas ta oma kogemuse üles internetti.

Tema sõnum on selge: "Kui märkad, et peale sisse murdmist su auto SOS-süsteem ei toimi, võta kindlasti ühendust kohaliku esindusega ning pargi auto turvalisesse kohta, kust seda mingil juhul ära ei saa varastada." Vastasel juhul võid oma vingest masinast ilma jääda.