Hiina auto sai isegi Ladina-Ameerika turvatestis null tärni
„Turvapadja lisamisega mingit turvalisuse kasvu antud juhul saavutada võimalik pole, kuna kere konstruktsioon on iseenesest juba niivõrd nõrk,“ keelitasid testijad Geelyt lihtsama vastupanu teed minemast. Omapärasel kombel oli autol kaasreisija turvapadja välja lülitamise nupp, ent mingit kaassõitja turvapatja sel tegelikult polnudki...
Kuid ega teisedki testitud palju rõõmsamaid tulemusi saavutanud. 207 nime all müüakse Ladina-Ameerikas facelift’itud mudelit Peugeot 206, mis teenis turvapadjata autode klassis vaid ühe tärni.
Hiljuti enam kui miljardi dollari eest Fordilt Volvo soetanud Geelyl on ambitsioonikad plaanid. Selle valduses on ka 20 % nn. Londoni taksosid tootvast firmast LTI, mille toodangu globaalseks turustamiseks loodi bränd Englon (England + London).
Eestis müüdi vahepeal Hiina firma Brilliance mudeleid BS6, mis said Saksa autoklubi ADAC kokkupõrketestides paraku samuti null tärni ning äri nendega edukaks ei osutunud. Kuid ka Brilliance'il on kavas Euroopa turule tagasi tulla.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!