Lugeja küsis:
Kas ja millal hakatakse Tallinna kesklinna piirkonnas ka tegelikult jalgrattateid rajama? Neid ühe meetri laiusi halvasti tähistatud ja umbes aasta jooksul lõplikult kustuvaid ribasid sõidutee servas ei saa lugeda päris jalgrattateedeks. Samuti mitte näiteks Tartu maanteel jalakäijatega jagatud ühist ala, mis ratturi jaoks on jalakäijate rohkuse ja tee ebatasasuse tõttu erakordselt ebamugav lahendus, eriti poodide ja trammipeatuste lähedal.

Talvo Rüütelmaa:
Kesklinnas on liiklusruum piiratud. Antud olukorras on leitud optimaalne lahendus liiklusruumi jagamiseks. Käesoleval ajal on loomisel jalgrattaga liiklemiseks liiklusruum Nõmme, Haabersti, Mustamäe, Põhja-Tallinn, kesklinn ning Pirita vahel. Tähelepanu on suunatud perspektiivis kesklinna rattaga läbimise paremaks korraldamiseks.

Lugeja küsis:
Milliseid suuri tunneleid on Tallinnasse pikemas perspektiivis planeeritud?

Talvo Rüütelmaa:
Tallinnasse ehitatakse suur tunnel Järvevana teele. On arutusel olnud tunnel Laagna ja Järvevana tee ühendamiseks ning Rävala läbimurre Liivalaia tänavale Tõnismäel.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!