Seekordne Accelerista proovisõit kuulub haruldaste juhtumiste kilda, nimelt sõideti Subaru Outbacki eriseeriaga, mida jõuab Eestis müügile vaid 30 autot. Lähemalt tutvust teha ühega kolmekümnest on isegi meie väikese rahvaarvuga, aga suure Subarute kontsentratsiooniga maal enesetunnet upitav.

Northern Lights on Outback nagu see olema peab: mõeldud aktiivsele inimesele, kelle hobid, olgu siis maastikurattaga sõitmine, matkamine, kalastamine või loodusfotograafia, viivad kodust kaugemale.

Sarnaselt “tavalisele” Outbackile on ka põhjavalguse kaunidusega pihta saanud isend mõistlik osta, mõistlik ülal pidada. Rohejoonelise eriversiooni täisvarustatud variandi saab aga isegi 500 eurot odavamalt kätte kui kõrgemas Summit-varustuses Outbacki.

Et aga Outback on Eestis Subaru müüduim mudel, palub Põhjala Valgus (eks ole ilus ka emakeeles!) teiste sarnaste Taevasõela märki kandvate autode seas mõnusa võimaluse eristuda: mustad veljed ja öötumedad iluliistud sõitjateruumis, kerge roheline aktsent siin-seal… on ilusam küll.

Disainiga on täkkesse pandud: Instagrami-küsitluse kohaselt pidas koguni 80% vastajatest musta rohetavate nüanssidega autot ägedaks.

Seda on päris mitu, arvestades, et mitte kõik ei oska hinnata tumedast tekstiilist ja kunstnahast istmekatete või roheliste kontrastõmbluste helki erilisemaks näiteks heleda nahaga kaetud sõitjateruumist.

Niisiis, tume kui öö

Olen peagi kaks aastat üpriski rahulolev Subaru Outbacki käesoleva generatsiooni kasutaja. Minu kätte usaldatud virmalistest inspireeritud must isend on põhimõtteliselt sama auto, ehkki paari aastaga on üht-teist kaasajastatud.

Miks ma musta esile tõstan? Sest erimudel on saadaval ka valge ja tumehallina, ent sõitjateruumi sisemus on kõigil neil ühesugune. Autod on valmis kohe sõitu minema, seeria toodeti otsast lõpuni jaanuarikuus.

Ju oli siis paras aeg põhjapöörijoone taga virmalisi püüdmas käia. Nii tõmmatigi iluvõrele plejaadide ümber roheline joon ja võõbati lävepakul mudelitähis sama tooni. Ja hind… on pisut soodsamgi, kui tavamudelil.