Kuigi ilmastikuolud soosisid üritust, oli esimeses voorus tavapärane vastutuul siiski üpris tugev ja võistlejad ei sõitnud soovitud tulemusi välja. Kuid juba siis suutis Aki Virtanen Saab 9-5ga näidata uskumatut 299km/h. Teine voor aga pani asjad paika - soomlase kiirus sundis teisi võimsama klassi võistlejaid tehnikat ja sõiduvõtteid kõvasti parandada.

Ja siis hakkasidki järjest  tulema kolmega algavad numbrid: Aleksander Ljahh Mitsubishi 3000GT'l tulemusega 301 km/h, Artur Hatšaturjan Mercedes-Benz SL55 AMG'l tulemusega 304 km/h.

Teisele kohale sõitis end Aki Virtanen, parandades oma tulemust 305 km/h peale. Ja lõpuks peafavoriit Roul Liidemann Dodge Viper GTS'il - temal õnnetus sõita suisa 311km/h, mis jäi ka päeva parimaks.

B-klassis kuulus esikoht Olli Ruosaarile, kes sõitis oma 2.0 turbomootoriga Saab 9-3'l välja kiiruse 295 km/h. Toomas Tammsalu VW Beetle'it kimbutasid tehnilised probleemid ja ta jättis teise vooru sõitmata, saades tulemuseks vaid 285 km/h. Kolmandaks jäi Reiko Roosental Honda Integra Type-R'il. Tema tulemus oli 284 km/h.

Nõrgim - A-klass - jäi nagu ikka vabalthingavate Hondade pärusmaaks. Taavi Toomara ja Imre Paadik Civic Type-R'del sõitsid vastavalt 232 ja 230 km/h, jättes kolmandaks senise favoriidi Valters Šulcsi CRX'il, kelle tulemus oli seekord 218 km/h.

Kiireimaks naiseks osutus nädalavahetusel Sabine Paat ümberehitatud BMW E30 roolis tulemusega 254 km/h. Kiireim diiselauto oli Ott Kriguli juhitud BMW 335d kiirusega 227 km/h.

Rohkem infot ja täpsemad tulemused
.