Järgnev puudutab Google'i isesõitva auto tiimi, mis sündis 2009. aastal Google'i projektina, aga eksisteerib alates 2016. a detsembrist firmana Waymo, mille omanik on Alphabet (Google'it ja kõiki selle projektidena sündinud üksusi hõlmav katusfirma).

Waymo pole isesõitvat autot seni tavakasutajatele kättesaadavaks muutnud, aga on edukalt saavutanud kõik arendustöö-verstapostid, mis paika seatud.

Tööandjal polnud kade meel häid töötajaid ka hästi tasustada, mis viis hiljuti aga halenaljaka olukorrani. Osad insenerid lihtsalt lahkusid firmast, sest said nii palju raha, et kadus vajadus töökohta alal hoida.

Preemiate suurus ei sõltunud Alphabeti majandustulemustest, vaid sellest, kui edukalt mainitud arendustöö-verstapostid kätte jõudsid. Kuna kõik oli sujuv, siis said tegijamad kuni 16-kordset aastapreemiat ja kujunesid seeläbi dollarimiljonärideks.

Mõned neist lahkusid Waymost ja tegid uusi firmasid. Näiteks isesõitvaid veoautosid arendav Otto, mille Uber ära ostis. Ja Argo AI, millesse Ford investeeris miljard dollarit.

Alphabeti asjamehed on kuuldavasti olukorrast õppinud ja tegid preemiate süsteemi ümber, et keegi enam ratsa rikkaks ei saaks.