Aston Martin Valkyrie AMR Pro annab aimu, mida on võimalik ette võtta eksklusiivses rajaautode klubis, kui eelarve insenerimõtet oluliselt ei kammitse. Prototüüp on välja töötatud koos Red Bull Racinguga ja selle selgrooks on peagi müüki jõudev Aston Martini hüperauto Valkyrie. Tänu Adrian Newey nimelise geeniuse puudutusele on „lelul“ eeskujust enamat survejõudu pakkuv aerodünaamika ja monstrumit jõustab V12-ottomootorit sisaldav hübriidajam, mille võimsus olevat … 1115 hj! Auto tippkiirus on aga 362 km/h.

Roheline Bentley!? Jepp - hübriidajamiga Bentley Bentayga on kaubamärgi esimene samm „elektrifitseerimise“ suunas, mis peaks päädima kahe aasta pärast esitletava elektrilise sportautoga. Hübriidajamiga Bentayga kasutab mudeli Porsche Panamera E-Hybrid „mootoriruumist“ pärinevat lahendust, mis koosneb kolmeliitrise töömahuga turbotatud V6-otto- ja elektrimootorist. Täpseid andmeid pole veel välja hõigatud, kuid auto peaks tulema W12-mootoriga isendist pisut soodsam, selle võimsus on enam kui 450 hj ja puhtelektriline sõiduulatus ligi 50 km.

Ideeautot Škoda Vision X jõustab surugaasi kasutavast sisepõlemismootorist ja elektrimootorist koosnev hübriidajam. Prototüüp annab ettekujutuse eeloleval aastal müügile jõudva väikese linnamaasturi välimusest. Auto ehitatakse Seat Arona ja VW T-Rociga ühisele põhjale ning tuleb pisut väiksem, kui olemasolevad Karoq ja Kodiaq.

Volkswageni tõmbenumbriks on 5,2 meetri pikkune ideeauto I.D. Vizzion, millest saab vääriline mantlipärija VW Phaetonile. Nelikveolist autot veab kaks elektrimootorit, süsteemi koguvõimsus on 225 kW/306 hj ja sõiduulatus 665 kilomeetrit. Vizzion on neljas I.D.-mudelite viisikust, mis on saanud tootmisse minekuks "rohelise tule". Auto varustatakse hulga elektrooniliste abimeestega, mis võimaldavad nii autonoomset sõitu kui ka häälkäskluste ja žestidega juhtimist. Tundub, et see aeg pole enam kaugel, kui auto teie eest ka lapsed kooli viib ja tööl ära käib.

Loe pikemalt Genfi autonäituse ägedatest autodest Whatcar? portaalist!