Samas pole GMi strateegias konkreetselt kirjas, mis saab ülejäänud markidest nagu Pontiac ja Saturn. Paljude analüütikute arvates tuleks GMil need ajaloo prügikasti saata, ent ettevõte teatas vaid, et „keskendub neljale põhilisele automargile“.

Pontiaci embleemi tahetakse elus hoida mõne nišimudeli ninal, Saturni kohapealt ei anta aga ka nii optimistlikke vihjeid. Öeldakse vaid, et otsitakse võimalusi, mis võib tõesti tähendada margi lõppu.

Nagu Fordki, kirjeldab ka General Motors, kuidas nad kavatsevad tulevikus võtta suuna ikka elektrilisemate ja hübriidsemate mudelite poole. Juba ette on neil ju näidata Chevy Volt, mis suudab pelgalt elektrimootori toel läbida ca 65 km ning peaks 2010. a. ka tootmisse minema.

GM lubab samuti vähendada tootmist üldiselt, koondada tööjõudu ning kaubelda ametiühingutelt välja paremaid tingimusi. Riigilt vajab GM aga 12 miljardit dollarit, et 2009. a. üle elada, juhul, kui USA autoturul müüakse siis kokku 12 miljonit autot. Seni on USAs müüdud aastas ca 17 miljonit sõidukit.

Kui USA automüük langeb aga 10,5 miljoni peale aastas, siis vajab GM täiendavalt 6 miljardit dollarit. Tagasi kavatsetakse laenud maksta 2012. a. ning siis kavatsetakse ka uuesti kasumisse naasta. Selleks aastaks peaks olema suletud 1750 edasimüüjat, 9 tehast ja vabanetud 20 000 — 30 000 töötajast.

MSNBC andmeil on asi aga nii kaugel, et GM vajab juba sel kuul 4 miljardit, muidu ellu ei jääda. Paljud analüütikud siiski ei usu, et GM ja teised USA autodinosaurused suudavad ja viitsivad konkurentsivõimelisteks ettevõteteks ümber kujuneda. Veel kaks kuud tagasi ütles GMi juht Rick Wagoner, et 2009. a. üleelamiseks on raha veel piisavalt.