Aktsia hind kukkus vahepeal 3.02 dollari peale, mis tähendas langust 1.34 dollari võrra ja jäi lõpuks pidama märgile 3.27 dollarit. Analüütiku sõnul on GMi kokkuvarisemine ilma valitsusepoolse toetuseta juba vältimatu ning see tekitab ettevõtte partnerites, töötajates ja allhankijates juba tohutut ebakindlust.

GMi ülesehitamise käigus kaotavad aktsionärid paratamatult kõvasti raha, märkis ta Detroit Newsile. Ning sõnas, et GM vajab riigilt 10 miljardit dollarit laenu, et 2010. aastani vastu pidada. GM teatas reedel, et kaotas kolmandas kvartalis 2,5 miljardit väärtuses ja 6,9 miljardit vabades vahendites. GM ähvardas ametlikult, et neil ei tarvitse enam 2009. a. teiseks kvartaliks ka minimaalsete kulutuste jaoks enam raha olla.

GM lubas selle vastu võitlema hakata veelgi ulatuslikuma kokkuhoiuprogrammi loomisega. Palgakulusid vähendatakse 30%, vähendatakse kapitalikulutusi ja preemiaid ning tõmmatakse tootmist täiendavalt kokku. Järgmise aasta alguses koondatakse umbes 3600 tunnitöölist. Oktoobris said GMist priiks 1600 sarnast isikut. 1. novembri seisuga on GM koondanud ka juba 5100 põhitöökohaga töötajat ja plaanib paar tuhat veelgi lahti lasta.

Vaba raha saaks GM ehk vaid Hummeri müügist, ent see pole praegu sugugi lihtne ülesanne. Olukord on nii keeruline, et küsimärgi alla võib sattuda isegi Chevy Volt, mille peale on pandud palju lootusi. Seal hulgas General Motorsi kui suurautotootja elu päästmine.