Gemballa tegi Ferrari Enzost hävitaja nimega MIG-U1

 (15)
Gemballa MIG-U1
Gemballa MIG-U1Gemballa

Praeguseni põhiliselt Porschede tuunimisega tegelenud Saksa ettevõte Gemballa otsustas proovida kätt ka millegi lõunamaisema peal ning ehitas tuntud hullumeelsusega Ferrari Enzost endast päris agressiivse hüperauto.

Kere on aerodünaamika seisukohast täielikult ülekäidud ning põhimõtte „rohkem on rohkem" järgi. Esiteljele avaldab aerokitt nüüd 35 kg rohkem maadligi naaldumise mõju, tagatelje näitaja on 85 kg - seal liigub vastav element tööasendisse alates kiirusest 120 km/h. Täiesti uued on ka kõikidele rattakoobastele otse pidurijahutusõhku peale suunavad kanalid.

Eest on selline Enzo 8 cm ja tagant 10 cm laiem. Igapäevaseks kasutamiseks (?) pakub tuunija elektrohüdraulilist mehhanismi, mis tõstab MIG-U1 45 mm võrra kõrgemale. 80 km/h saabudes laseb kere taas seeliku alla kui seda juba nupuvajutusega tehtud pole.

Gemballa GTR Racing velgi katavad ees rehvid mõõdus 265/35 ja taga 335/30. V12 seest pumbati mootorijuhtimissüsteemi näppides ja väljalaskesüsteemi mudides välja 700 hj. Salongis särab vulgaarne luksus ning tümpsub 950-watine helisüsteem.

Oma sõiduki müügikuulutus pane EkspressAutosse - kuulutus kuni auto müümiseni vaid 50.- krooni!