XVd viivad edasi uusima põlvkonna boksermootorid ja pidev sümmeetriline nelikvedu. See on ühtlasi esimene Subaru, mis saab tuliuue 1,6liitrise boksermootori ja uuendatud Lineartronic automaatkäigukasti. Ökonoomsuse parandamise nimel on kõikidel bensiinimootoritega varustatud Subaru XV mudelitel start/stop-süsteem põhivarustuses.

XV seljatab eksiarvamust, et nelikveolised sõidukid on keskkonnavaenulikud ning suure kütusekuluga. Vaid 5,6 l / 100 km kütusekulu ja 146 g/km CO2 emissiooniga nelikveoline Subaru XV edestab siin paljusid, sealhulgas ka enamikke vaid esirattaveolisi konkurente.

See on tõupuhas crossover, millel oma klassi suurim kliirens (220 mm) ning samal ajal ka segmendi madalaim raskuskese (58,5 cm), tagades Subarule omaselt klassi parima juhitavuse.

Värskelt esitletuna pole Subaru XV Euro NCAP testides veel osalenud, kuid kõik viitab parimale (viietärnilisele) tulemusele. Standardvarustuses on seitse turvapatja, turvavööhoiatus kõigil viiel istmel ja Subaru VDC süsteem, mis ühendab veojõu kontrolli, stabiilsuskontrolli ja pidurdusabi süsteemid.

Subaru XV valmib Jaapanis ja auto jõuab Eestis müügile 2012. aasta algul. Mootorivalikus on siis kolm erinevat jõuallikat, kaks käsikäigukasti ning üliökonoomne Lineartronic CVT automaatkäigukast.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!