Esiteks, teiseks ja kolmandaks: meeletult, lihtsalt meeletult palju rahvast! Laupäeval kella kahe paiku oli messisaalides ja koridorides olevas rahvamassis võimalik liikuda ainult voolu suunas ja külg ees.

Messikeskuse andmetel oli juba kahe esimese päeva külastajate koguarv 45 000 inimese ringis, mis on isegi Soome kohta suur number. Võrdluseks aasta 2012 käis messil kokku 56 000 inimest. Seega, hea et jõudis natuke ringi vaadata söögikohti polnud isegi mõtet üritada külastada.

Loomulikult vaatasid kõik uusi mudeleid. Suuremad tootjad olid toonud näha verivärsked 2014 aasta rattad.

Traditsiooniliselt oli suur hall soomlaste „Petrol Circus Custom Bike“ ratastega. 90 isetehtud tsiklit, peamiselt chopper'id, millest paljudel auhinnakarikad kõrval.

Fantaasiapuuduse käes iseehitajad just ei vaevle aga sõidumugavus ja -võime ei tundunud liiga kõrge prioriteet olevat

Loomulikult ei puudunud messilt tsiklinänni „turu“ formaadis müügisaal kus pakuti sõna otseses mõttes praktiliselt kõike alates tõsise soome eneseirooniaga vürtsitatud pilasärkidest kuni päris korraliku sõiduvarustuseni.

Silma jäid Staffan Johansson’i spetsiaalselt põhjamaistesse oludesse disainitud lenksukellad (kellad ja termomeetrid). Eestist ja Soomest neid küll täna veel ei saa – tuleb Rootsist uurida.
Oli „BOSCH“ oma profiroheliste diagnostikatööriistadega – tõsistele remondimeestele.

Eesti boksis reklaamiti Jõgeva Treffi ja Motoexotikat. Väidetavalt oli põhjanaabrite huvi Eesti tsikliürituste vastu lausa sedavõrd suur, et flaiereid tuli kiiresti juurde tuua. Ja küsimuse peale vastati, et pidavat ära tasuma enda Soome messil näitamine.

Modelle oli rataste peal poseerimas ja vahekäikudes inimesi boksidesse meelitamas igas asendis ja sellele lisaks valiti Soome MP messil esimest korda ametlik „Miss Supercross“.