Peugeot on juba varem teatanud, et Peugeot kompaktauto 308 järeltulijaks ei saa mitte 309, vaid tema nimega minnakse nö uuele ringile. Põhjuseks asjaolu, et Peugeot 309 on margiteadlikumal autoostjal veel liiga hästi meeles ja seda mitte just kõige positiivsema külje pealt.
Nimelt aastal 1985, kui PSA otsustas loobuda Talboti kaubamärgi kasutamisest, muudeti Talbot Horizoni (Arizona) nime kandev auto ümber Peugeot 309-ks ja teda toodeti selle nime all kuni aastani 1993.
Peugeot 309 peetakse aga siiani üheks ebaõnnestunumaks mudeliks PSA kontsernis. Üheks põhjuseks oli tema ebaõnnestunud disain. Kui ülejäänud PSA mudelid pärinesid valdavalt Pininfarina disainerite töölaualt, siis Talbot (mis omakorda oli enne PSA-kätte minekut Ameerika Chrysleri ja Itaalia-Prantsuse päritolu Simca ühine laps) kujustati iseseisvalt. Kaasa arvatud Peugeot 309.
Ka Peugeot 301 on kunagi olemas olnud. Kuid väga ammu ja märksa meeldivama ajalooga. Peugeot 301 toodeti aastatel 1932 kuni 1936 ning ta oli üks esimestest sõltumatu esivedrustusega seeriaautodest maailmas. Teda müüdi üle 70 000 eksemplari, mis oli tolle ajastu kohta igati soliidne tulemus.
Eile avalikustatud 301 esitletakse avalikkusele sügisesel Pariisi autonäitusel, esialgu sedaankerega, mida Euroopa turul müüma ei hakata. Küll aga saavad ka Euroopa turule mõeldud luukpäraversioonid samasuguse esiosa ja sisemuse.
Mis puudutab aga Talboti kaubamärki, siis sellega on PSA-l omad plaanid. Nimelt kaalutakse seda hakata taas kasutama oma loodava odavbrändi juures. Täpselt nii, nagu Renault võttis oma odavbrändiks Dacia.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!