Luues hämmastavat (Creating Amazing)

Suurendatud on LSi üldist jäikust uue, innovatiivse tootmismetoodika ja laserkruvikeevituse tehnoloogiatega, mis muudab auto veelgi stabiilsemaks, sõiduelamuse mugavamaks ning juhitavuse paremaks.

Auto salongi on loodud ehtsate materjalide ja pinnakatete kasutamisega täiesti uus ja luksuslik miljöö, mille teostuse meisterlikkuse ja detailsuse poolest on Lexus kogu maailmas tuntud.

Disain

LSi välisdisainis kajastub Lexuse uus disainifilosoofia, kus täpselt ja julgelt viimistletud kerejooned tagavad sõidukile nii täiustatud elegantsuse, võimsama märgatavuse teedel kui ka tugevama identiteedi tootemargina.

Esmakordselt on Lexusele võimalik paigaldada lisaks LED-esi- ja tagatuledele ka maailma väikseimate PES läätsedega LED- udutuled ning ainulaadsed L-kujulised päevatuled.

Sõidudünaamika

Edasi arendatud roolivõimendus võimaldab kohe tuntavaid täiustusi täpsuses ja pöörde reageerimisajas.

Uues sõidurežiimivaliku süsteemis on kuni viis sõidurežiimi – ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S ja SPORT S+, mis annavad juhile võimaluse seadistada endale sobiv sõiduelamus, kombineerides ökonoomsust, mugavust, tööjõudlust ja auto käsitsetavust. Tähelepanuväärne on, et LS 600h on jätkuvalt maailma võimsaim V8-mootoriga neljarattaveoline täishübriid.

F SPORT

Täiesti uus LS F SPORT versioon ühendab endas sportlikuma ja jõulisema välis- ja sisekujunduse ning täiustused, sealhulgas 10 mm madalama kliirensi ja Brembo® 6-silindrilised kalliperiga esipidurid.

Paremini eristuv mootoriheli täiendab uue LS 460 F SPORT-i julgemat ja energilisemat isikupära, mille eeskujuks on sportauto Lexus LFA.

Mugavad funktsioonid

LSi salongi ilmestab topaaspruun nahkinterjöör, eebenmustade dekoorliistudega ja selle kõige krooniks on täiustatud valgustussüsteem (Advanced Illumination System) šampanjavalgete sisevalgustitega ning näidikupaneel dünaamilise LED-valgustusega. Välisvärvide valikus on uued toonid Sonic Silver, Sienna Brown ja F White (ainult F SPORTil).

Esimest korda maailmas saab nüüd lisada nii esi- kui ka tagaistme kliimareguleerimise Lexus Climate Concierge'i talitluse, millel on 13 andurit (õhu ühtlustamiseks tuvastatakse automaatselt reisija kehatemperatuur ja reguleeritakse kliimaseadme tööd, et tagaistmel oleks võimalikult mugav).

Auhindadega pärjatud Remote Touch juhtseade tagab teabe- ja meelelahutussüsteemi kompleksse juhtimise 12,3-tollise multimeedia ekraani kaudu. 19 kõlariga Mark Levinsoni 450 W helisüsteem pakub auto salongis parimat helielamust. Lisaks on tagaistme meelelahutussüsteemi täiustatud Blu-ray-mängijaga.

Täiustatud ohutus

LS-i esituledel on järjekordne Lexusel esmakordselt rakendatav funktsioon, hiljuti välja töötatud kohanduvate kaugtulede süsteem (Adaptive High-beam System).

Öösel sõites muudab AHS kaugtulesid automaatselt lähi-, kaug- või nö varjestatud tulede režiimile. Tegemist on süsteemiga, milles kasutatakse lähenevate sõidukite tuvastamiseks tuuleklaasi ülaossa paigaldatud kaamerat. Kui süsteem märkab juba distantsilt vastutulevat autot, kaetakse vastav osa auto esituledest nii, et kaugtuled ei pimestaks vastutulevat juhti, kuid samas poleks vajadust kaugtulesid käsitsi ümber lülitada. Tänu kaugtulede väljalülitamist asendavale varjestamisele suudab AHS suurendada keskmist sõiduaega kaugtulevalgustusega, mis omakorda parandab nähtavust teel.

LS-mudeli täiesti uus funktsioon, pimeala monitor (Blind Spot Monitor), täidab olulist osa sõiduradade ohutul vahetamisel. Süsteem käivitub juba kiirusel 16 km/h, mis muudab süsteemi kasutatavaks ka aeglasel sõidul, nt liiklusummikutes.

Uus LS on järjekordne tõestus Lexuse silmapaistvast kvaliteedist, mis on toonud iga järjekordse põlvkonnaga arvukaid rahvusvahelisi auhindu. LSi eeltellimine Lexuse edasimüüjate juures algab sügisel.