Lamborghini sõnul on Sterrato suuresti tuginev Uruse ehitamisel saadud kogemustele. Kontseptmasinal on 5,2 liitrine loomulikult hingav mootor, mille võimsus on 477 kW. Nelikroolimine ja -vedu, erivedrustus ja sada muud tehnikaimet üritavad tegeleda sellega, et seda võimsust siis maastikul ka mõistlikult maha suunata.

Lamborghini Huracán Sterrato

Ettevõte toonitab veel, et masin on 47 mm kõrgemal, kui Huracáni originaalversioon, samuti on sellel põhja- ja kerekaitsed ning eritellimusel valminud rehvid, mis võimaldavad nii kiirel ja võimsal autol maastikul sõita.

"Huracán Sterrato näitab, et Lamborghinil on tõsine soov kujundada tulevikku. Maastikusõiduvõimega superautona demonstreerib Sterrato Huracáni mitmekülgsust ja märgib sõiduemotsiooni ja võimsuse olulist punkti ajaloos," ütles Lamborghini tehnoloogiaosakonna juht Maurizio Reggiani. Reggiani sõnul tegelevad ettevõtte arendustiimid pidevalt uute võimaluste uurimise ning ootamatute masinate loomisega, mis on saanud osaks firma DNA-st.

Lamborghini Huracán Sterrato

Lamborghini on ajaloos ka varem maastikumasinate ehitamisega hakkama saanud. Esimesed mudelid pärinevad lausa 1970ndatest aastatest, kui Lamborghini proovisõitja Bob Wallace ehitas ümber kaks Lamborghinit, millega ta võttis osa Jarama ja Urraco rallidest.

Suure tõenäosusega Sterrato vähemalt sellisel kujul kunagi müügile ei tule, kuid see ei tähenda, et Lamborghini lähitulevikus sarnaste autode loomisele ei mõtleks. Eelmisel aastal müügile tulnud linnamaasturi Lamborghini Urusega on justkui ots juba lahti tehtud.