UX 300e elektriline jõuülekanne sisaldab 150 kW (204 DIN hj) esirattaid vedavat elektrimootorit. Selle kiirendus 0-100 km/h on 7,5 sekundit ning auto tippkiirus on 160 km/h.

UX 300e toiteallikaks on hiljuti välja töötatud 54,3 kW/h suure mahutavusega aku, mis võimaldab NEDC-tsüklis sõiduulatust 400 km (WLTP-tsüklis üle 300 km). Madala raskuskeskme tagamiseks asub 288-elemendiline liitium-ioon aku salongi põranda ja tagaistme all, andes linnamaasturile kohase ruumikuse.

UX 300e

Lexus annab UX 300e ostuga kaasa akugarantii 10 aasta või miljoni läbisõidukilomeetri täitumiseni. Seda eeldusel, et aku korralised hooldustööd on tehtud Lexuse ametlike partnerite juures.

Vesijahutussüsteemi autol ei ole, seda asendab akuelementidega õhkjahutussüsteem, mis töötab käsikäes salongi kliimaseadmega ja suurendab nii aku vastupidavust. Auto käigukastil on 3-teljeline paigutus. UX 300e sõidukid valmivad Kyushu tehases Jaapanis.

UX 300e

"Esimese täiselektrilise Lexuse loomine tugineb brändi kogemustel, mis on saadud akusüsteemide, jõujuhtimisseadmete ja elektrimootorite aastatepikkusest ehitamisest. 2005. aastast alates on loodud juba üle 1,7 miljoni Lexuse hübriidsõiduki ning kogu selle ajaloolise kogemuse võtab kokku värske UX 300e, mis on brändi kvaliteedi ja usaldusväärsuse tunnusmärgiks," lausus Lexus Balticu juht Raigo Kaseorg.