Tartus pingutab tiim firmast Audiodesign. Nende energia on läinud kõikjale autosse, ent enim paistab silma pakiruum, mis nüüd täielikult valmis. Sujuvalt mõlema külje õnarustesse ehitatud kastidest sisaldab üks bassikõlarit ja teine võimendit. Mõlemad kastid on kaetud termantiiniga ning on kumera kujuga. Kondensaator sinetab energiajoogiballoonina keset ümarat kõrgendikku, mis samuti soliidse musta katte saanud.

Kõige kenama ja edevalt soliidsena mõjub kahtlemata Audiodesigni pakiruumi ruuduliselt läbi õmmeldud pehme kattega põhjakate, mille üles tõstmiseks ja selle alt varuratta välja õngitsemise hõlbustamiseks mõeldud kronšteinid helgivad õige luksuslikult. Samamoodi siravad libliknupud, millega pakiruumi külgedest eenduvad kastid seina külge kinnituvad. Ettepoole on neid tarvis liigutada ikka selleks, et pääseks tagumiste tulede pirne vahetama.

Lõpetuseks tasub juhtida ka tähelepanu kehele liistule pakiruumi põrandas, mis põhjakatet raamivad. Kate on nurkadest nimelt kitsam, kuna külgedele ehitatud karpide nurgad eenduvad sujuvalt sisse poole. Et põhjakate neist mööda pääseks liikuma, ongi taolisi lõikeid ning neid põrandas täitvaid liiste tarvis. Viimse vormistuse annavad pakiruumile veel võimusid ääristav ning bassikõlarit kattev läikiv metall. Sellisesse ruumi koliks või ise sisse.

Makk on hetkel veel laiali ning selle erinevate etappidega tegeleb suisa kolm isikut. Valmis on aga BMW iDrive'i meenutav juhtseade, mis hakkab paiknema esiistmete vahel endises topsihoidjas. Sellel on kaks ketast - üks risti ja teine lapiti - ning viis väiksemat nupukest nagu tehnitsistlikku kalliskivi, millega raadio funktsioone mugav ja tuus juhtida. Küll juba auto tulevane omanik teab, mida neist iga klahv teeb.

Ka Ghost pole maganud. Vastupidi! Tühjaks "kolitud" autosalong võib eksitada, ent kui lähemalt uurima hakata, on katete all peidus palju valmis lahendusi. Esmalt torkab silma makk, mis õigemini justnimelt ei torkagi silma - see on saanud eelmise korraga võrreldes uue matistatud katte, mis sarnaneb Renault' originaalmaki paneelile. Sellesse on integreeritud salapärane Ghosti logo ning sätitud paika oranž taustavalgus, mis meenutab BMW värvistiili.

Maki kohal on paljuräägitud iPodi hoidik, mille arendamiseks kulus Ghosti spetsialistide sõnul väga palju töötunde. Esmalt tuli see arvutis projekteerida, siis laseriga materjalist detailid välja lõigata ja kokku monteerida. Keeruline töö aga siis alles algas, kuna kogu elektroonika tuli luua ise. Tänaseks on seadmelt veel puudu üks liist, ent kõik ühendused on ühendatud ja liikuv hoidik töötab efektselt. Ahjaa - helikvaliteedi reguleerimise mikrofoni pesa on peidetud auto enda RCA pistikute vahele katte alla.


Veelgi efektsemad on saanud aga ehk tweeterid ehk kõrge heli kõlarid, mille Ghost on paigutanud justkui armatuurlaua nurkade kohale õhku hõljuma. Esmapilgul pole näha isegi kaableid, mis neid toidaksid - viimased on peened lindid, mis on kleebitud kuumusega paindesse saadud kaarte tagumiste küljetahkude alla, kust neid tõesti näha polegi. Ka tweeterite korpused on ise ehitatud ning nende kinnituskohta armatuurlauas ehib Renault' logo, mille all valgustab LED veel välja omakorda kirja GHOST EDITION.

LED'idega on elavaks muudetud ka auto külgedesse ehk siis tagaistmel reisijate käetugede taha paigutatud ruumid. Neis asuvad võimendid ning kaheks tükiks eraldatud kondensaator. Kuna läbipaistev pind on kumer nagu auto sealne sein ennegi, ei jää kogu efekt hästi pildile, ent kui LEDid ei tööta, pole tumedaks tõmbuvast klaasist sel juhul kallist vara sugugi näha.

Veel üks nüanss on Ghostil ette näidata kapoti all, kus aku kõrvale paigutatud kaitsmeplokk on õige pidulikult lahendatud. See on võimalik nimelt veidi välje tõmmata, kust taas Ghosti logo vastu vaatab, et kaitsmetele ligi pääseks. Akut katvasse musta plastkattesse tuleb veel läbipaistev ava, kust kaitsmeplokk LEDi abil kumama hakkab.

Efektsete oranžide spoileritega valge Megane Coupe' kallal töötab meeskond Xenon. Neil näib kõik juba peaktiliselt valmis olevat. Kõik kõlarid ja võimendid on paigaldatud, jäänud on veel mõne üksiku juhtme kinnitamine ja peitmine. Ja loomulikult põhiline - helikvaliteedi paika häälestamine, mille osas on juba esimesed sammud ka tehtud, esimesed pikad tunnid autot kuulates veedetud ning tulemusega võivat esmaselt juba ragulgi olla.


Pakiruumis on valmis pehme kattega põhjapaneel, millest pool sisaldab ka võimendust. Sellele tuleb omakorda peale veel Renault' logoga pleksiklaas, millesse graveeritud romb LEDide mõjul heledama hakkab. Tagatulede pirnide vahetamiseks on loodud juurdepääs kahe luugi näol, mis sulguvad tugeva magnetiga. Nende taga on ka kaks uut panipaika.

Meenutagem, et Xenoni pakiruumil on tegelikult koguni kaks põhjakatet. Üks on see, mis piltidel täna näha, kus Renault' romb helgib - muide, need samas logod hakkavad särama ka nii pakiruumi külgedesse ehitatud bassikõlari kui võimendite ees - ning seljatugede vastas säravad ABC Motorsi Audiolahingut toetanud ettevõtete logod. Edeva ja värviküllase pildi saab aga ka lisakattega sulgeda, mis muudab pakiruumi põranda siledaks ning pole nii õrn nagu pleksiklaasist logod seda olla võivad.


Makk on Xenonil kinnitatud auto originaalmaki kohale ning see on jäänud Pioneeri algsesse vormistusse. Paneelile tuleb ümber veel raam, mis selle auto üldisesse pilti paremini suldandab. Uksed on täielikult valmis, aknanurkades ka tweeterid küljes ning need ulatusliku isolatsiooni saanud ukse sulguvad nüüd pehmelt ja vaikselt nagu limusiini omad.

Tervet galeriid kõigi meeskondade hetkeolukorrast näed SIIN!

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!