FOTOD: Amserv avas Markko Märtini firma toel Eesti esimese interneti autokaubamaja

 (6)
Ka uut Hyundai i40 saad osta nüüd nii poest kui selle otse internetis teiste masinatega konkureerima panna
Ka uut Hyundai i40 saad osta nüüd nii poest kui selle otse internetis teiste masinatega konkureerima pannaFoto: Siim Lõvi

Eesti suurim autode jaemüüja Amserv Grupp, mille turuosa Eestis on 14,4%, avas täna ametlikult Eesti esimese autode e-salongi ehk interneti autokaubamaja, mille tarkvara on välja töötatud Markko Märtini ettevõtte Uus Auto OÜ poolt. E-salong võimaldab klientidele erinevaid autosid kodust või kontorist lahkumata võrrelda kuni pisemate detailideni.

E-salongi tarkvara välja töötanud Uus Auto OÜ juhatuse liige Janis Kaal sõnas, et autokaubamajade aeg on saabunud. “Mudelite valik on lai ja kasvav ning nendes orienteerumine võtab omajagu aega,” lausus Janis Kaal. „Interneti autokaubamaja ei ole kontseptuaalselt midagi enneolematut – internetti on juba ammu kolinud nii pangad kui ka mööblifirmad. Samas on auto pikaajaline kestvuskaup, mille ostuks on võrdlemine võtmeküsimus – kuidas leida üles just mulle sobiv mudel?”

“E-salong pakub klientidele märkimisväärset ajavõitu autode kohta info hankimisel,” selgitas Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi. “Ühest küljest on auto ostmine väga pikk protsess, sageli kuni pool aastat või isegi aasta, mil klient kaalub oma soove, võimalusi ja vajadusi. Teisest küljest on auto sageli isegi liiga emotsionaalne ost – kõikide salongide peale, milles võib-olla ühes ongi see kõige õigem ja sobivam auto, ei pruugi klient tullagi. E-salong aitab klientide unistused ja võimalused võimalikult täpselt kokku viia.”

“Teine e-salongi sihtrühm on kliendid, kes teavad üsna täpselt, millist autot nad soovivad, kuid tahavad kalkuleerida auto täpset hinda,” selgitas Mart Mägi. “Kindlasti tahab klient juba konkreetse soovitava autoga salongi tutvuma tulles olla piisavalt informeeritud uuendustest ja võimalustest. Korduvostu sooritavate klientide jaoks ei ole füüsiliselt uue autoga tutvumine isegi vajalik – ta võib uue auto kodus või kontoris kokku panna ja ära tellida.”

Mart Mägi sõnul jätkub Eesti ja Baltimaade turul sellel aastal tarbesõidukite müügikasv. “Huvi äratavad näiteks hübriid- ja elektriautod,” selgitas Mart Mägi. “Uued ja erilised mudelid ei ole kliente jaoks harjumuspärased, mistõttu iga täiendav eelinfo kild aitab kliente lähemale neile kõige paremini sobiva valiku tegemisel.”

Ühtlasi demonstreeriti ka uut Hyundai i40 universaali. Vaata galeriist!

Amserv Grupp on suurim autode jaemüügi ning teenindusega tegelev kontsern Eestis ja Lätis. Ettevõttel on kokku 14 esindust Tallinnas, Pärnus, Tartus, Paides, Viljandis, Riias, Ventspilsis ja Liepajas. Kontsern esindab Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke. Amserv Grupp müüs 2010. aastal 3452 uut ja kasutatud autot ning ettevõtte järelteeninduse külastuste arv ulatus üle 120 000. Amserv Grupis töötas 2010. aasta lõpus 400 inimest.