Uut on, nagu ikka, igas suuruses ja igas hinnaklassis, universaalkerega Škoda Fabiast Porsche 911 konkurendi Mercedes-Benz AMG GT-ni, kirjutab WHATCAR?

Poliitkorrektsuse eredaimateks esindajateks on Pariisis hübriidid: Porsche Cayenne Hybrid ja Lamborghini Asterion LPI 910-4.

Järelejätmatut populaarsust naudivad linnamaasturid ja krossoverid. Pariisis võib kohata uut Kia Sorentot ning (Tartu Motoshowl juba nähtud) Volvo CX90-t.

Honda kavatseb CR-V-d liiga suureks pidavatele ostjatele pakkuda vana HR-V uut, palju voolujoonelisemat kehastust, Suzuki aga leiab, et Grand Vitara asemele võiks astuda Vitara. HR-V ei saa oma turuosa küll kaua nautida, sest Toyotal on juba väljas kontseptauto C-HR.

Foto: whatcar.ee

Nagu keskklassi autode, nii ka mahtuniversaalide müügile on kõrge kere ja maasturliku välimusega sõidukite müük üsna pärssivalt mõjunud. Ometigi näitab Renault ürg-mahtuniversaali Espace täiesti uut versiooni, Fordi boksis aga seisab Grand C-MAX.

Midagi pakub Pariis ka neile, kes soovivad puhast sõidurõõmu, soovimata selle eest kuuekohalist summat tasuda. Kahekümne viie aastaseks saanud Mazda MX-5 on põhjalikult muutunud, sammugi taganemata esialgsest lihtsuse ja kerguse ideest.

Kuid et üks pilt olla rohkem väärt kui 100 sõna, jälgige Pariisi näitust meie peatoimetaja Tõnu fotodelt -- vaatamist on seal rohkem kui 8800 sõna jagu.

Foto: whatcar.ee