Siinkohal on vajalik taustateadmine see, et Fordil on plaan hakata isejuhtivad autosid töötajate, reisijate ja kaupade transpordiks ettevõtetele välja rentima. See tähendab, et suure tõenäosusega hakataks autosid kasutama ka näiteks ühistranspordi ja taksode asemel ning autod oleksid võrreldes personaalkasutuses olevate autodega oluliselt rohkem koormatud.

Rich vaidleb suuresti vastu analüütikutele, kellel hinnangul toob isejuhtivate autode kasutuselevõtt kaasa olukorra, kus autotööstus kokku kuivab, kuna inimestel pole enam nii palju autosid vaja. Fordi tippjuhi hinnangul on olukord hoopis vastupidine ning kuna autod kuluvad rohkem, on neid vaja ka tihemini vahetada. "Selles tööstusvaldkonnas kurname autot ning peaksime selle nelja aasta möödudes ära lammutama," ütles Rich.

Siinkohal on oluline ka see, et kuna selliste isejuhtivate autode kasutuskulud on inimeste jaoks väiksemad, saavad neile ligipääsu ka need inimesed, kes oma autot ülal pidada ei jõuaks. "Autod hakkaksid teenindama praegu teenusele mitte ligipääsu omavat populatsiooni ning seega oleks vaja liigutada oluliselt rohkem inimesi," ütles Rich.

Ford on maailma suuruselt viies autotootja, kuid viimastel aastatel on müüginumbrid olnud pidevas languses. Eelmisel aastal müüdi näiteks 6 miljonit autot, mis on 600 000 vähem kui üleeelmisel aastal. Ford on suuresti seetõttu viidanud, et neil on plaan muutuda mobiilsusettevõtteks - näiteks on investeeritud elektritõukeratastesse ning teistesse uudseid transpordiviise pakkuvatesse iduettevõtetesse.