Neljakümnest särtsumudelist, mida Ford aastaks 2022 oma ülemaailmses valikus pakkuda tahab, on 16 täiselektrilised ja ülejäänud hübriidmootoriga autod. "Me võtame oma peavoolumudelid, oma kõige ikoonilisemad sõidukid ja teeme need elektriliseks," ütles Fordi juhatuse esimees Bill Ford. "Kui me tahame olla elektrisõidukitega edukad, peame me elektrifitseerima need autod, mis juba on populaarsed."

Reuters kirjutab, et GM, Toyota ja Volkswagen on juba teatanud õige agressiivsetest plaanidest oma elektrimudelite valikut laiendada. Sihitakse kliente, kes soovivad luksuslikke, võimekaid linnamaastureid. GM kavatseb aastaks 2023 oma valikusse 20 uut elektrimudelit lisada, Volkswagen ütles mullu novembris, et nende kava on kuni aastani 2022 elektrimasinaisse, isejuhtivusse ja uutesse teenustesse investeerida 40 miljardit dollarit. Toyota plaanib aga jõuda selleni, et nende uudne akutehnoloogia jõuaks järgmise kümnendi esimesel poolel tootmisse. Sellega peaks saama elektriautode tootmiskulud alla tuua.

Fordi varasemast tugevamat rõhuasetust elektriautodele on seostatud eelmise aasta mais ametisse asunud uue tegevjuhi Jim Hackettiga. Eelmise aasta oktoobris teatati, et on loodud spetsiaalne töörühm, mille ülesandeks on kiirendada elektrisõidukite arendust, "mõelda suuremalt" ja "otsustada kiiremini".