• Esmakordselt ka 4-silindrilise mootoriga
• Hästi varustatud juba baastasemel
• Väga atraktiivne hinnatase (Saksamaa näitel)

Järjekorras 6. põlvkonna Mustangi esitlus toimus iseenesest juba kaugelt üle aasta tagasi. Lõviosa Eesti autoväljaannetestki on sellest juttu teinud ning sõidumuljeid vahendanud. Miks siis WhatCar masinast just nüüd ja praegu kirjutab?

Põhjust tasub otsida asjaolust, et 2015.a. kevadest alates saab Mustangi-huviline uue auto ostmiseks ka Eestis seada sammud Fordi esindusse, mitte enam Ameerika masinatele spetsialiseerunud müügisalongidesse.

Kooskõlas tootja “One Ford” globaalse programmiga müüakse Mustangit edaspidi üle kogu maailma. Muuseas, sama programmi tõttu jõuab lähiajal meie teedele veel üks Ameerikast pärit Ford - maastur Edge.

Originaalist inspireeritud

Aga tagasi Mustangi juurde. Ma ei hakkaks siinkohal peatuma USA ja Euroopa versioonide erinevustel - neid on, aga meie proovisõidulugu keskendub siiski ainult viimasele.

Välimuselt teeb uusim Mustang sügava kummarduse 1964.a. originaalile. Sarnasusi leiab nii tagatulede, kerekantide kui ka kapoti kujus. Loomulikult on masin 50 aastaga oluliselt kasvanud, kuid vahepealsed, julgen öelda maitsevääratused, jäeti seljataha ja tänane Mustang on klassikalise pika kapoti ning kena ühtlaselt madalduva katusega fastback. Või siis kabriolett, sest ka selline kereversioon on valikus täiesti olemas.

Viimane keretüüp sobib päikeselise ilmaga kruiisimiseks loomulikult ideaalselt. Väljalaskest kostuv helitaust paitab kõrvu ja tuul sasib sõitjate juukseid. Tõsi, suuremal kiirusel võib see ebameeldivakski muutuda, sest vähemalt esialgse info kohaselt tuulevõrku ei pakuta.