Fioravanti eesmärgiks oli luua tänavasõidukõlbulik auto, mille juured ulatuksid vormel ühte. LF1 pilti vaadates tekib aga küsimus, kus on siis selle auto tänavasõidukõlbulik pool? Puha ringrajaauto ju!

LF1 kohta saab täpsemat infot peagi algava Genfi autonäituse raames. Seni võib selles osas vaid spekuleerida. Kindlamat teavet on täna aga ettevõtte teise ideeauto, kompaktse TRISi kohta, mida näidati esmakordselt tegelikult juba 2000. a.

Fioravanti arvab, et nüüd, 2009. a. on maailm TRISi tulekuks küps. Nüüd soovitakse selliseid väikeseid ja lihtsaid, ent nutikaid sõidukeid, mis on odavad ning mida on hõlbus toota. TRISi üks põhiideid ongi selle koosnemine võimalikult vähestest erinevatest standardiseeritud elementidest, et nii koostamise kui eeltootmise tsükkel oleks võimalikult optimaalne ja kiire.

Ideel ei puudu igatahes jume. Võibolla ongi selline TRISlik lähenemine praegusel ajal vaevlevate autotootjate jaoks üks väljapääse ning Fioravanti idee ostetakse peagi kogu täiega üles.

Fioravanti on Torinos asuv ettevõtte, mille rajas 24 aastat Pininfarina palgal veetnud Leonardo Fioravanti 1987. a. Firma on aidanud arendada näiteks selliseid superautosid nagu Ferrari 308 GTB ja 288 GTO.