SL 63 AMG roolis on endine DTMi sõitja Bernd Mayläder ning tema kasutada on 525 hj, mis väljuvad 6,3-liitrisest V8'st. Ülitundliku olemusega vormeleid ringrajal eskortiv auto jõuab kiiruseni 100 km/h 4,4 sekundiga.

Et see SL 63 AMG F1 raja poolt esitatavate nõudmistega unisooni viia, paigaldati sellele mootori vabamat hingamist võimaldav sportväljalase ning spetsiaalselt välja arendatud 7-käiguline kast AMGSPEEDSHIFT MCT, mis vahetab käige vaid 100 millisekundiga. Üle käidi ka vedrustus, mida saab nüüdsest reguleerida igale konkreetsele ringrajale vastavaks.

Turvaautoks ehitatud SL 63 kaalub poekaubast 220 kg vähem ning sel on ka kergemad 19-tollised veljed, mis juhivad sportlikule pidurisüsteemile rohkem jahutusõhku. Katust sellel SL 63 AMG'l enam loomulikult avada ei saa ning süsinikplastist on valmistatud peaaegu kõik kerepaneelid.

Kadunud on ka tänava-AMG'dele omane luksuslik sisu. Selle asemel troonib turvaauto salongis kaks korvistet ja kaks ekraani ning võimsa meelelahutuskeskuse asemel on kasutada vaid võistluse juhtimiskeskusega ühenduses olev raadiosaatja.

Meditsiinilist tuge pakkuvaks kiireks rajaautoks kohandas Mercedes järjekordselt oma C 63 AMG universaalkerega mudeli. Selle 6,3 V8 arendab 457 hj ja 600 Nm väänet. Muud modifikatsioonid on sel turvaautole sarnased. Masina roolis on Alan van de Merwe, kaassõitjaks on dr. Gary Hartstein ning tagapingil on ruumi ka kahele assistendile.