Seni pole Euroopas sisepõlemismootorile tugevat alternatiivi pakkuva vesinikuauto jaoks mingeid tururegulatsioone olnud ning õigupoolest ei eksisteeri ka turgu ennast.

Regulatsioonide paketi vastuvõtmisega ennetas Euroopa Liit olukorda, kus iga liikmesriik oleks hakanud ise oma seaduseid välja mõtlema ning tekitanud sellega turul palju segadust. Europarlament soovib, et vesinikuautod saaksid võimalikult kiiresti ja liigsete komplikatsioonideta reaalsuseks.

Autotootjad on Europarlamendi sõnul tehnoloogiliselt vesinikusõidukite arendamiseks ammu valmis. Nende massilisema leviku kiirendamiseks on nüüd aga olemas ka selge juriidiline ruum. Lisaks kavatseb Euroopa Liit vesinikutehnoloogiat ka majanduslikult toetada.

Pildil on Honda FCX Clarity — esimene seeriatoodetav vesinikuauto, millised praegu veerevad vaid USAs.