• Esmaesitlus Genfi autonäitusel
• Tavamudelist 33 mm kõrgem
• Müügile jõuab sel suvel

Tegemist on klassikalise kõrgendatud versiooniga tavaautost, mis kõikide mootoriversioonidega saab olema saadaval ka nelikveolisena. Rääkimata nn „maastikudisainist“, ehk mustast plastist koopaservad, hõbedased liistud ampri alaosas jms.

Ehkki tehnilised üksikasjad avaldatakse Genfis, pole esialgsetel andmetel Scoutil midagi häbeneda ka maastikusuutlikkuse osas. Näiteks Opel Insignia Country Tourerist ja Volkswagen Passat Alltrackist on tema kõrgus maapinnast ligi sentimeetri jagu kõrgem.

Vahe tavamudeliga on 33 mm, konkurentidel jääb see reeglina paari sentimeetri kanti. Tõsi, Subaru Outbackini ta küll ei küündi, kuid 173 mm kliirens on kolm mm isegi kõrgem kui mullusel Eesti müügihitil, Honda CR-V-l.

Müügile on uus Octavia Scouti oodata sel suvel, Eestis kehtima hakkavatest hindadest ei ole täna veel midagi teada. Inglismaal on tema ennustatav baashind umbes samas kandis Insignia Country Toureriga, ehk 26 000 – 27 000 euro piires.