Esimese poolaasta turuliider on Eestis Honda CR-V

 (28)

Ehkki uute sõiduautode müük tänavu esimesel poolaastal oli arvuliselt sisuliselt sama suur, kui möödunud aastal samal ajal, on turuliidrid vahetunud ning ilma teevad peamiselt erinevad maasturilaadsed tooted, eesotsas Honda CR-V-ga. Eestis osteti tänavu esimesel poolaastal ühtekokku 10 325 uut sõiduautot, mida on vaid kolm autot enam kui aasta varem samal ajal.

Seega on automüük püsinud mullusega võrreldes sisuliselt samal tasemel, kuid mudelite lõikes on toimunud nii mõnedki muudatused. Toona oli esikoht Toyota Avensise käes, mis edestas teisel kohal olnud Škoda Octaviat ca 30 autoga.

Kirjutab whatcar.ee

• Eestlaste huvi linnamaastrite vastu kasvab
• Poolaasta TOP 20-s ligi pooled autod maasturid
• Müüginumber I poolaastal mullusega võrdne

Tänavu on aga aasta esimestest päevadest püsinud kindla turuliirina Honda CR-V, mille edu teisele kohale langenud Avensise ees on juba 155 autot. Toona teisel kohal olnud Škoda Octavia on langenud aga kaheksandale kohale.

Seotud lood:

Eesti autoostjate huvi linnamaasturite vastu on üleüldine, sest kui mullu oli paarikümne enimmüüdud mudeli seas seitse maasturit, siis tänavu on neid TOP 20-s juba üheksa.

Stabiilselt hästi ostetakse meil Nissan Qashqaid ning Kia Sportage`it, samuti on hästi alanud uue Toyota RAV4 müük. Subaru Outback on müüginumbrites küll pisut tagasi andnud, kuid seda vaid niipalju, kui on kasvanud uue Subaru Foresteri müük, mis on samuti uue tulijana TOP 20-s koha sisse võtnud.

Lisaks viimasele on sinna jõudnud ka Dacia Duster ja Hyundai ix35. Ka Peugeot 3008 loetakse krossoverite klassi. TOP 20-st on välja langenud Toyota Land Cruiser 150 ja Škoda Yeti.

CR-V läbimas turvateste:

Milles seisneb CR-V fenomen?

Honda CR-V edu taga seisab päris mitu põhjust. Peamiseks muidugi tõsiasi, et mullu sügisel turule jõudnud uus mudel on paremate sõiduomaduste ja rikkalikuma varustusega ning tänu esiveolise versiooni lisandumisele ka soodsama baashinnaga.

Nii leiabki ta mitmeid ostjaid hinnatundlikemate klientide seast, kes erinevate konkurentide hinna ja varustuse suhet vaagides on saanud lõpuks aru, et CR-V juures on sama raha eest autot märksa rohkem.

Kuid suurem osa tema ostjatest on hoopis jõukamad eestlased, kes varem on eelistanud Premium-marke. Ja avastanud nüüd, et tippvarustuses CR-V suudab pakkuda samaväärset mugavust ja sõiduomadusi märksa soodsama hinnaga.

Lisaks jõudis ta turule õigel hetkel, ehk ajal, mil Škoda Octavia uue mudeli müük ei ole veel täiel tuuridel käima läinud ning Toyota Avensis hakkab vaatamata vahepealsele mudeliuuendusele juba vaikselt vananema.

Loe veel

Loe edasi ja vaata ka automüügi edetabelit WhatCar?-ist